O Dr. Κωνσταντίνος Παντίδος είναι ο ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων BRAND AVIATORS™, που αναλαμβάνει brand strategy για πελάτες όπως οι κορυφαίες εταιρείες CPG παγκοσμίως: Starbucks, Nestlé, Coca-Cola, Unilever, Colgate, Reckitt-Benckiser, Johnson & Johnson και Heineken.
Ως επικεφαλής της ομάδα που ανέπτυξε το THE WHEEL OF MOTIVES™ το πρώτο εργαλείο που ενσωματώνει τη νευροεπιστήμη στην κατανόηση των brands. Η μεθοδολογία του βοηθάει στη δημιουργία concepts και πως συνδέονται με το κατάλληλο κοινό.
Ως μεταπτυχιακός λέκτορας πανεπιστημίου, διδάσκει στρατηγικό μάρκετινγκ και brand management, brand identity design, rebranding και consumer behavior.
Είναι ο συγγραφέας του πρωτοποριακού βιβλίου Living Brands, How Biology and Neuroscience Shape Consumer Behavior and Brand Desirability.